Dapur Roti Naan Yang Klasik Depan Hotel di Naran Pakistan

Live Update: 3 Jun ’10, 7.05pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

masa aku turun dari tasik saiful muluk, naan la yg memula aju cari
lapar siot masa tu ok hehe
seb baik la depan hotel kat naran ada roti naan fresh daripada dapur
arang lagi gitu
makan plak ngan chicken tikka kan pergghhhhhhhh
hehe aku sampai je dapur nak nengok roti naan
kat sini biasanya roti naan buat kat belakang
chicken tikka biasa nya kat depan kedai ok hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Dapur Roti Naan Yang Klasik Depan Hotel di Naran Pakistan

  1. baru makan roti naan tadi. dengan ayam tandoori. hehe 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    blue : hehe sini lagi best wooooo gandum fresh gitu hehe 🙂

    Reply

  2. ini mmg peberet aku lah.. adohai..

    Reply

    KNizam Reply:

    abe : haha datang la sini hehe 🙂

    Reply

  3. dah lamer x makan roti canai.. ehehe

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : aisey hehehe 🙂

    Reply

  4. aduhai letak di kaki tu

    Reply

    KNizam Reply:

    syaf : hehe tu la perisa tambahan yg paling best wooo hehe 🙂

    Reply

  5. hoho..

    Reply

    KNizam Reply:

    azfarul : hehe dapur ori ni hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge