Dah Lama Tak Melawat Masjid Al Azim

Lepas melawat nenek aku tadi sempat singgah ke masjid al azim nak solat jamaq kejap
Perghhhh lama siot aku x singgah kat masjid ni. Selalu lalu adjer kan
Mmg cantik masjid neh
Lagi canteeekkkk kalau jemaah penuh setiap kali solat kan. Hehe
Aku perasan ada makan khas baru dibina sebelah masjid ni
Sebelah ni jugak dah ada pusat islam melaka. Cantik gak la bangunan dia kan. Hehe
Apa2 pun aku suka dengan keunikan masjid2 kat melaka
Mmg lain drpd yg lain, especially tang kubah tuh kan
Ni rasanya mmg pengaruh hang li po neh kot

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Dah Lama Tak Melawat Masjid Al Azim

  1. mmg nice al-azim…
    seronok je aku solat kat sane…

    Reply

    KNizam Reply:

    chekgu : besar wooooo best je masuk dalam ruang solat utama dia kan. hehe 🙂

    Reply

  2. Rugi betul aku selalu ulang alik Muar – Melaka, tapi sekali pun belum pernah singgah. Harap-harap aku dapat melapangkan masa singgah sana sekali.

    Reply

    KNizam Reply:

    sam : ko kena singgah. lawa wooooo masjid neh ok. hehe 🙂

    Reply

  3. Aku pun dah lama tak ke sana.. Last tahun ni gak.. Lepas solat gi belakang tangga.. Tido.. huhuhuhuhu.. jgn ikut perangai ni ye..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe aku check ramai gak tidur belakang tuh hari tuh. sejuk je hehe 🙂

    Reply

  4. Nanti aku singgah.. Mungkin pasal dekat dan selalu sangat lintas tempat ni, jadi macam tak berapa kisah…

    p/s- apa nak jadi kat aku ni, Dataran Pahlawan aku boleh singgah plak tgk wayang.. 🙁

    Reply

    KNizam Reply:

    sam : hehe singgah jangan tak singgah. sejuk je masjid neh punya hall sebab besar giler dowh. hehe 🙂

    Reply

  5. Nanti aku singgah.. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    sam : hehe singgah jangan tak singgah 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.