Dah Lama Tak Jenguk Laman Sayuran Depan Rumah Ni Kan

Live Update: 17 Jun ’10, 2.09pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

tu dia sayuran dah makin banyak kat sini
ada daun soup lagi tu
nama urban nya ialah coriander, haha ntah betul ke tak
lepas ni gua mau tanam cili padi, kangkung ngan bayam
nak makan semua tu kenalah tanam kan
mana la ada jual kat pasar ni dowh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Dah Lama Tak Jenguk Laman Sayuran Depan Rumah Ni Kan

  1. jangan tanam pakalolo dah ah..
    kang tak balik Malaysia hang nanti.
    hahaha…

    aku menunggu macro snap dari hang.
    nak tengok iPhone punye macro plak macam mane :p

    Reply

    KNizam Reply:

    man : malas nak ckp la. lu click kat sini http://www.facebook.com/photo.php?pid=4444222&id=547723643 ni ala2 kadar je ni pakai 3Gs haha

    Reply

  2. gemuk2nya daun sup tu..;)

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : hehe kena la rajin siram kan hehe 🙂

    Reply

  3. The veggie is so greenish~~

    Reply

    KNizam Reply:

    uol : hehe yep so green kan hehe 🙂

    Reply

  4. Berapa lama u tanam ni? Mcm cepat sungguh dia jadi rimbun mcm tu

    Reply

    KNizam Reply:

    izzah : dalam 2-3 bulan je ni hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge