Dah 15 Tahun Penerbitan Jejak Rasul TV3 Ni Kan !

perghhhh keli neh mmg aku x sempat la nak nengok jejak rasul kat tv3

sebabnyer asyik dok kat jalanraya menempuh jam saban petang kan

baru aku perasan dah 15 tahun rupanya tv3 menerbitkan jejak rasul neh

memang satu siri dokumentari yang malar segar dan best la kalau dapat tengok kan

so far aku tengok online adjer. kadang2 je dapat tengok kalau cuti la

aku suka jejak rasul neh sebab program dia ala2 majalah 3 kan

banyak ilmu yang kita boleh dapat daripada siri jejak rasul neh

ye lah kan, kalau nak pergi kesemua tempat2 bersejarah tuh mmg x larat la

x de duit pun satu hal jugak. masa lagi. hehe 🙂

so satu cara nak belajar sirah nabi yang lebih effective dan interactive ialah dengan menonton jejak rasul neh

bila last sekali korang nengok jejak rasul eh ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 responses to “Dah 15 Tahun Penerbitan Jejak Rasul TV3 Ni Kan !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.