Daging Bakar Lagi Beb



Daging Bakar Lagi Beb, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe tadi aku terbeli lagi daging bakar ni
Memang fresh la daging dia kan
Lembut giler tak keras pun. Hehe
Daging boleh bertahan sampai sahur pun
Jimat sket la kan, boleh panaskan dalam microwave adjer masa nak sahur nanti kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Daging Bakar Lagi Beb

  1. berjimatlah pada bulan yang mulia ini.

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe ni berjimat jugak la ni tau. hehe 🙂

    Reply

  2. pergh, pepagi dah layan lauk sedap camni hu3.

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : aku confirm lembut giler daging dia. cara dia marinate tuh yang sempoi kot. hehe 🙂

    Reply

  3. puasa tahun ni
    aku selalu makan kebab je
    haha

    Reply

    KNizam Reply:

    loq : wahhhh citarasa middle east gak ko ek. hehe 🙂

    Reply

  4. gila, sakit perut tengok. kruk kruk kruk

    Reply

    KNizam Reply:

    luth : hehe sedap woooooooommg puas hati ok. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge