Daging Bakar Bazaar Ramadhan Melawati

Perghhhhh x leh tahan la ngan asap2 daging bakar neh
Kena belasah jugak neh petang neh hehe
Tengok cara dia bakar pun dah cukup terliur siot nak membelinya
Aku selalu gak la beli daging bakar neh setiap tahun
Memang sedap woooooooo dengan kuah asam dia yang kaw2 punya haha
Tak nak ke daging bakar berasap tu ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Daging Bakar Bazaar Ramadhan Melawati

  1. Nak, nak..tapi jauh nak gi, sampai ke Melawati..

    Reply

    KNizam Reply:

    nohas : hehe banyak bazaar ramadhan dah ada dah kan. hehe 🙂

    Reply

  2. dulu time dok dekat melawati tmn permata, selalu juga pegi param melawati time tu kat parking medan selera.

    memang sedap 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    megat : hehe parking tak payah cakap la kan. hehe 🙂

    Reply

  3. oh yeah… bring it on!

    Reply

    KNizam Reply:

    meo : hehe best woooooo sedap giler ok. hehe 🙂

    Reply

  4. Nampak memang best sekali..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : memang lembut woooo daging dia. pelik aku apa la seasoning dia pakai. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge