Cupcakes Mighty Duck Cup 2008

Cupcakes Mighty Duck Cup 2008

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 responses to “Cupcakes Mighty Duck Cup 2008

  1. macam pelik je kita tengok… hehehhehehehe..
    rupa2nya cupcakes.. hahah

    Reply

  2. betullah pelik je aku tgk..nasib baik ko tulis cupcake kalau tak ntah apa tafsiran aku tadi hahahaha

    Reply

  3. budak tadika mane yg buat ni? ๐Ÿ˜›

    Reply

  4. Hmm.. apa benda yang warna perang atas benda yang warna hijau tuh? ๐Ÿ˜ฏ

    Reply

  5. Apa benda yang warna perang atas benda yang macam hijau tuh? ๐Ÿ˜ฏ

    Reply

  6. nono : hehe cupcakes yang sugguh special untuk hockey je. hehe ๐Ÿ˜Ž

    Reply

  7. zamz : hehe aku tahu apa dalam kepala korang. tapi sedap giler ah cupcakes stick hockey tuh. haha :confusedlot:

    Reply

  8. emme : hehe suka hati je. haha :mrgreen:

    Reply

  9. nik : haha tu la design stick hockey atas cupcakes. haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  10. nik : hehe kayu hoki tuh ya. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  11. me likey cuppy cakes. tapi nape cupcakes ni cam pelik. errmm..

    sedap tak?

    Reply

  12. ayumi : hehe cupcakes hoki mmg camtuh. haha โ—

    Reply

  13. ๐Ÿ˜• pelik rupanya.. “kueh sama hijau, rasa siapa tahu..” hik hik. ๐Ÿ™‚

    Reply

  14. abdusfauzi : hehe tu la kan. hehe tapi sedap woooooo โ—

    Reply

  15. Hmm.. so the thing which was supposed to represent the hockey stick.. diperbuat daripada apa ya? Musykil la KNO.

    (macam tu ke nak eja musykil.. aiyoo.. sia-sia BM A1 SPM.. lol)

    Reply

  16. ery : hehe pakai icing cake or something la kot. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  17. scary giler rupa decoration cupcake tu yea.. hahaha. macam tak lalu jeee nak makan pun ada jugak. hehehe :$:

    Reply

  18. asyik bagi komen yang sama je kita nie.. sah scary haha

    Reply

  19. nono : tuh nak nampak stick hoki ngan padang hoki ok. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  20. noni : scary tapi sedappppppppp wo ooooooooooooooooo ๐Ÿ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge