Cuba Teka Gambar Ni Diambil Di Mana ?

hehe aku nak share satu gambar yang aku ambil sekitar tahun 2005

pakai digicam je beb

masa tuh baru setahun aku beli digicam sony dscw1

aku mmg pakai lagi digicam tuh sampai sekarang

masa mula2 dapat digicam mmg semua gambar aku nak ambik

walaupun masa tuh memory card hanya 32mb adjer

lepas tuh aku beli 125mb, pastu 500mb

dan sekarang dah ada 1gb. hehe

banyak giler gambar aku amik

mmg berlambak2. kadang2 sampai dah penuh laptop aku

tapi satu je aku nak gtaw yg semua gambar2 tuh adalah hasil digicam

ramai yang tak percaya, menuduh aku pakai dslr. hehe 🙂

kadang2 it’s not about the camera la beb !

it’s the hand that holds the camera that matters kan

– – – – – –

eh lari topic plak

kat mana korang rasa aku amik gambar neh ?

clue – di lembah klang. haha tu je lah clue yg ada. hehe 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Cuba Teka Gambar Ni Diambil Di Mana ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.