Cuaca Cerah Pagi Ni Di Islamabad

Live Update: 29 Jan ’10, 9.56am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Alhamdulillah lepas hujan dah turun, cuaca kembalI cerah
Nampak awan memutih dengan langit membiru
Nampak ke kat hujung sana tuh masjid faisall
Aku akan solat jumaat kat sana la kejap lagi ok. Hehe
Seronok je rasa hari ni sebab cuaca bagus
Rasa mcm nak pergi melancong la weekend ni. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “Cuaca Cerah Pagi Ni Di Islamabad

  1. Samalah kat sini, pagi yang cerah, tengahari yang terik, malam yang nyaman . .

    Happy weekend ye, jangan lupa ambil gambar yang cun . .cun . .

    Reply

  2. noni : hehe msia pun cerah gak ke eh. hehe 🙂

    Reply

  3. Ambik gambo masjid tu nanti..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.