Cock Brand Fire Starter Beb !

Cock Brand Fire Starter Beb !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Cock Brand Fire Starter Beb !

  1. wo wo wo… bahaya ni… mercun kan… ish ish ish…
    Jangan la wei.. silap hari bulan nyesal tak sudah plak…

    Adry @ http://www.adrysabry.com

    Adry’s last blog post..“Satanism” a new religion?!

    Reply

  2. hohoho… laku sungguh perniagaan si hai tong nie.. hahah…

    hanep’s last blog post..Easy Way To Upload Your Files To Internet

    Reply

  3. mercun klcc tade ke???
    jgn main mercun bola ok merbahaya ➡

    kawaii_desu’s last blog post..Minal ‘Aidil Wal Faizin…. the spirit of forgiveness

    Reply

  4. ni bukan mercun ni beb…ni digunakan untuk start api….kalau kita guna minyak tanah untuk start bakar kayu, ni alternatif dia la ni….sesapa selalu pegi camping…wajib beli fire starter cap ayam ni…ni mesti banyak nostalgia kan fire starter cap ayam ni kan ? :up:

    |1f34|-|1r3’s last blog post..Selamat Hari Raya, ingatlah orang tersayang !

    Reply

  5. adry : hehe bukan mercun la. cuma fire starter je. nak buat bbq nanti. hehe selamat hari raya aidilfitri 1429H. maaf zahir batin. 🙂

    Reply

  6. hanep : hehe perniagaan yang berjaya tu. hehe selamat hari raya aidilfitri 1429H. maaf zahir batin. 😀

    Reply

  7. kawaii : hehe mercun bola harus terbakar rumah. hehe selamat hari raya aidilfitri 1429H. maaf zahir batin. 🙂

    Reply

  8. life4hire : hehe yep betul bukan mercun tuh. aku selalu pakai nak buat starter masa bbq adjer. hehe 🙂 selamat hari raya aidilfitri 1429H. maaf zahir batin. 😀

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge