Cinta Kristal (Memancccoorrr!) OST Filem HKLBR & Di Sebalik Tabir Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah (2010)

perghhhh filem hantu kak limah balik rumah kat kg pisang ni kisah benar rupanya

aku dah agak dah. hehe. memang terbaik ah mamat khalid buat filem ni

mmg kelakar, gua siap tengok 2 kali beb nak support filem tempatan. haha

saksikanlah lagu rasmi cinta kristal (nyanyian asal rahim maarof) dinyanyikan semula dengan memancor2 oleh husin untuk che nin

kat bawah ni plak di sebalik tabir pembikinan filem hantu kak limah balik rumah ni

mmg terbaek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Cinta Kristal (Memancccoorrr!) OST Filem HKLBR & Di Sebalik Tabir Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah (2010)

  1. Jai baru tengok skali kat sunway.. Gelak golek2 dalam panggung.. Rasa mcm nak tengok lagi.. Pasni nak g ngan member ramai2.. Kompom pecah perut punya..he3

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge