Cili… Cili Padi ! Pedas Sekali…. Cecah Kicap Terus Menjadi ! Haha :)

hehe pokok cili padi neh memang bersepah2 la kat laman rumah

mak aku memang suka tanam pokok cili padi neh

aku pun suka gak la makan cili padi

cecah kicap layan je dengan semua makanan kan. hehe

kalau buat air asam tak sah la kalau takde cili padi kan. huhu

kalau masak lemak cili padi lagilah kena ada cili padi dowh

senang cerita neh memang antara pokok wajib dalam laman melayu lah !

hehe siapa nak masak lemak cili padi ?

hehe karang aku jual online karang….

nak kena carik niagakit neh !

hehe amacam ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Cili… Cili Padi ! Pedas Sekali…. Cecah Kicap Terus Menjadi ! Haha :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.