Chilli Crab



Chilli Crab, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Tak. Ini bukan kat fatty crab ok
Ini di Melawati je. hehe
Serius mmg sedap
Licin kitaorang kerjakan. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Chilli Crab

  1. Kno, ni kat mana ni…bawak aku, aku dah lama carik chilli crab sedap ni

    Reply

    KNizam Reply:

    ezam : kat melawati. kedai baru. hehe 🙂

    Reply

  2. bestnya tgk.. nak sikit bro

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : haha singgah la melawati ya 🙂

    Reply

  3. adus…gambar ni wat ak rasa lapar la plak, bro. Mana neh?

    Reply

    KNizam Reply:

    izzat : kat taman melawati la. kedai baru neh. hehe 🙂

    Reply

  4. wah . . . sedapnya. Nampak gayanya kena masak nie pakai ketam batu sedap juga . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : yep ketam batu best gak kan. hehe 🙂

    Reply

  5. alamak bro….gambar nie memang membangkitkan selera makan TENGAHARI dan MALAM laaa

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : ehhhhhhhh haha 🙂

    Reply

  6. Cenggini punye sedap lauk ketam nie….sure dengan kuah2x sekali kena hirup nie…

    Reply

    KNizam Reply:

    kisah : hehe mmg kena hirup kuah dia sebab sedap giler ah. haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge