Chicken Karahi Served Hot Here | Saddar Bazaar | Rawalpindi, Pakistan

Live Update: 31 Oct ’10, 11.54pm PKT PST | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

masin giler siot chicken karahi kat kedai kat saddar bazaar
mmg tobat la aku x nak order lagi chicken karahi kedai ni
kedai ni betul2 depan masjid kat simpang utama bazaar
roti naan boleh tahan jugak la sedapnya kat sini
kat sini kalau depa nampak roti naan dah nak habis
secara automatiknya depa akan top up naan tuh
aku biasanya akan menolak bukan sebab apa ok
aku nak roti naan tu didatangkan panas2 la atas meja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

One response to “Chicken Karahi Served Hot Here | Saddar Bazaar | Rawalpindi, Pakistan

  1. tgk gaya macam sedap bro. yummiii

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge