Cendol Famous kat Taiping



Cendol Famous kat Taiping, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Perghhhhhh nampak sedap la kan cendol paling famous kat taiping or tepeng neh
Cendol mmg la best dibelasah dengan cuaca malaysia yang mmg sedia ada panas neh kan. Hehe
Adoyai bila la lagi aku boleh buat edisi jjcm neh kan
Rindu dowh nak buat mega jjcm satu malaya. Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Cendol Famous kat Taiping

  1. takpe, lepas ni ko jjcm asia selatan

    Reply

    KNizam Reply:

    joe : haha x leh jjcm lagi la. safety issues plak. hehe 🙂

    Reply

  2. cendol belah utara mmg aku suke..tak sedap la selaatan punyer..kui3

    Reply

    KNizam Reply:

    roslan : hehe memilih gak ko ek. hehe 🙂

    Reply

  3. Hm.. dah keluau negara..
    Aku baru nak ajak layan cendol pulut Tmn Maju..
    Walau tak sehebat Taiping tapi ‘hujan emas di negeri orang, hujan batu di daerah sendiri, kena cuba cendol daerah sendiri’ ha ahhaah..

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe aku pernah la try chendol tambah tuh sekali adjer. biasa makan kat tangkak. sebelah fajar tuh. hehe 🙂

    Reply

  4. Cendol tepeng memang best. Layan ngan pulut pun best. Tapi aku tak suka betul orang jual cendol hari jumaat depan masjid.

    Reply

    KNizam Reply:

    drhouse : hehe chendol makan masa tengah musim panas. perghhhhhhh seb baik aku kat overseas sekarang ni. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.