Celebrity Chef Anthony Bourdain, Host Rancangan “No Reservations” Jalan2 Melancong ke Malaysia Suatu Ketika Dahulu

hehe korang kenal ke ngan anthony bourdain neh ?

dia neh chef celebrity terkenal la jugak kat dunia

host rancangan dia sendiri, no reservations

dia bukan setakat pandai masak tapi suka jalan2 cari makan ngan travel adjer kerja dia kan

korang tengok je lah apa yang dia buat masa dia sampai kat malaysia

actually dah lama dah dia singgah malaysia, puas aku mencari youtube neh ok

kalau korang perasan chef wan pun ada dalam 1st video kat atas nun

hhehe chef wan tengah entertain anthony bourdain jalan2 cari makan kat kg baru

siap suruh mamat tuh rasa macam mana la rasanya cencalok. haha

hehe menarik gak sebab secara tak langsung dia akan promote malaysia kat mata dunia kan

malaysia, truly asia !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Celebrity Chef Anthony Bourdain, Host Rancangan “No Reservations” Jalan2 Melancong ke Malaysia Suatu Ketika Dahulu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.