Category Archives: Sarawak

Percutian Ke Ba’Kelalan Sarawak dalam LIBUR Ogos 2009 !

perghhhhh ada satu sebab je kenapa aku beli libur kali neh

sebab ada entry pasal ba’kelalan

korang tahu ke kat mana tu eh ?

hehe kat sarawak la dowh !

kat ba’ kelalan ada epal malaysia ok

satu2 nyer tempat ada banyak epal kat sana tau

nak pergi sana pun kena naik flight, tukar 2 kali kat kuching

perghhhhh kena pergi la ke sana satu hari nanti

ntah bila la tuh kan. hehe 🙂