carrefour wangsa maju sesak giler 3 ramadhan

benci la penat jer aku taip tadi, sekali semuanya hilang…. huhuhuhu

tadi aku sempat pergi carrefour wangsa maju neh. perghhhhh parking dah la susah. masuk dalam lagi la sesak. siap berlanggar2 trolley lagi la. hampeh je kan. semua mcm rushing semacam je kat sana. ntah amende yang dikejar haku pun tak tau. hehehehheeh

masa nak bayar lagi la sesak. sungguh hampeh. naik give up aku tadi. maunyer aku tinggalkan je trolley tu kat sana then blah selamba jer kan. hehehehehe seb baik la aku berpuasa. so kena la sabar sket kan.

ps – selamba la carrefour wangsa maju pasang lagu2 raya masa 3 ramadhan. heheheeh siap ada ketupat besar lagi kat ceiling tuh kan. lalalalalalalala…




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “carrefour wangsa maju sesak giler 3 ramadhan

  1. huuhuh…

    dah lama tak gi sana… takpe2 sabaq, giliran akan tiba jugak

    Reply

  2. kawaii : mmg jam giler trolley2 tu semua

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge