Bunga Kembang Mekar di Kg Terentang Jasin Melaka

Live Update: 27 Jun ’10, 2.01pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

tu dia aku perasan bunga merah hati ni tgh kembang
mmg banyak giler mak aku tanam keliling rumah ni tau
byk gak lebah dtg berkunjung sekali hehe
aku suka combination kaler biru langit ngan merah bunga
sejuk je mata memandang petang2 ni kan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Bunga Kembang Mekar di Kg Terentang Jasin Melaka

  1. mesti lagi cantik sbb di kampung halaman

    Reply

    KNizam Reply:

    k jie : tu la kan. mmg tengah merimbun ni hehe 🙂

    Reply

  2. waaaah~ kalau guna DSLR nii. leh buat teknik HDR kot. heee~

    Reply

    KNizam Reply:

    paeh : hehe ni pakai 3Gs je ni hehe 🙂

    Reply

  3. Laman rumah parents bro kat terentang tu memang paling cantik la beb.Bunga-bungaan memang banyak.hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    loq : aku mcm dah lama plak tak singgah kampung ni heheh 🙂

    Reply

  4. Lawa langit tu biru betul 😛

    Reply

    KNizam Reply:

    faizal : haah best woooo colour dia kan hehe 🙂

    Reply

  5. waahh..sekarang semua gambar knizam cantik2 yer..

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : eh sebelum ni x cantek eh. hehe 🙂

    Reply

  6. cantik..tp yang sekarang ni bertambah2 cantik..skill dah makin hebat tu.. 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : hehe skill biasa2 je ni, pakai handphone je hehe 🙂

    Reply

  7. Teringat dulu aku ada berkenan dengan sorang budak Terentang masa form 6.. tapi abis disitu lepas gi sambung belajo..
    ntah camne dia sekarang.. mesti dah beranak pinak.. huhuhuhuh

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe centa lama tuh hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge