Bunga-Bunga Tekoma Bertaburan di Taman Melawati – Musim Bunga Ke Eh ? Hehe :)

semenjak aku dok kat taman melawati since 2003, aku nampak banyak giler pokok bunga neh kat sini kat taman melawati neh. pokok dia memang besar2.

bunga dia kebanyakkannya warna putih or merah jambu adjer ❗

kalau masuk musim bungan tekoma neh memang banyak giler bunga dia.

habis penuh satu pokok dowh ! haha :mrgreen:

dulu aku pernah buat posting pasal bunga tekoma neh kat fotopages

bunga neh memang sesuai la tanam kat malaysia ❗

aku perhatikan pokok neh akan berbunga kalau musim panas sahaja

kalau musim hujan, dia tak berbunga. hehe ntah betul ntah idak ek. haha 😉

korang saksikanlah pokok2 bunga tekoma yang tengah asyik berbunga kat area rumah aku neh ya ➡

aku rasa sekali setahun je pokok neh berbunga lebat giler camni. :$:

ok lah gua chow dulu k ! haha 👿

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 responses to “Bunga-Bunga Tekoma Bertaburan di Taman Melawati – Musim Bunga Ke Eh ? Hehe :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.