Buku Teknik Getah Oleh RISDA



Buku Teknik Getah Oleh RISDA, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Hehe masa aku kemas2 barang kat jasin tadi ternampak plak buku lama neh
Panduan untuk tanaman pokok getah oleh risda
Bagus buku neh, memang lengkap giler ah
Dulu2 masa aku kecik2 merasa la jugak ikut atuk ngan nenek mengerjakan getah ngan padi
Siap tengok pemprosesan susu getah lagi dowh
Memang seronok, balai proses getah pun ada lagi kat kampung aku neh
Cuma tempat penggelek tu adjer dah dicuri orang, pencuri besi la ni. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Buku Teknik Getah Oleh RISDA

  1. typography dia cool gak 😀

    Reply

    KNizam Reply:

    abdus : tuh la kan. sempoi je blend ngan pokok getah tuh. retro giler ah. hehe 🙂

    Reply

  2. tengok orang menoreh getah adalah.tak
    pernah merasa pun toreh getah.duduk kampung
    apa aku ni.

    Reply

  3. mohd ridzuan b mustapah

    Assalamualaikum, saya berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang buku tuan. Bagaimana cara saya dapat menghubungi tuan untuk mengetahui lebih lanjut tentang buku tersebut.Untuk pengetahuan tuan, saya menetap di Tangkak.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.