Buah Pisang Kaki atau Amlok Terhangat Di Pasaran | Street Fruit Sellers | Karachi Co G9 | Islamabad, Pakistan

Live Update: 9 Oct ’10, 5.46pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

tu dia buah amlok atau pisang kaki dlm bahasa melayunya
mulanya musim buah ni tandanya dah dekat setahun la
dah dekat setahun rupanya aku merantau dj bumi asing ni
dulu2 masa aku sampai hotel mmg hidangkan pisang kaki
tuh yg aku tahu pasal pisang kaki ni
bentuk dia mcm tomato tapi rasa dia dah mcm epal sket
masa aku pergi northern kat area mana ntah berlambak ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Buah Pisang Kaki atau Amlok Terhangat Di Pasaran | Street Fruit Sellers | Karachi Co G9 | Islamabad, Pakistan

  1. amboi merahnye 😀

    Reply

    KNizam Reply:

    shafiq : hehe tuh la kan. kaler asli tuh tau mcm tomato hehe 🙂

    Reply

  2. erm nak satu ble..
    kat sana je ke ada..=)

    Reply

    KNizam Reply:

    syahril : kat msia x sampai ke eh? hehe 🙂

    Reply

  3. bukan ke produk ni adalah produk dari israel?

    Reply

    KNizam Reply:

    eiman : semua ditanam di pakistan ya hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge