Breaking News aka Berita Pecah – SAPP Pula Bertindak Keluar BN !

tu dia sapp plak keluar drpd bn

haper la nak jadik ngan bn ngan umno neh kan

pm plak cakap anwar threat kepada ekonomi dan keselamatan

hello !

harga minyak dunia turun apa cerita beb ?

terancam la ekonomi rakyat kalau harga minyak masih tinggi

dah nak raya ni dowh !

makin hampeh la politik sekarang neh kan. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Breaking News aka Berita Pecah – SAPP Pula Bertindak Keluar BN !

  1. 😡 people these days takdak loyalty

    kawaii_desu’s last blog post..The mortality of Life: while the heart is still beating..

    Reply

  2. kawaii : membazir je loyal kat bn tuh ➡

    Reply

  3. aku mahu duit minyak aku yang aku beri pada kerajaan sebagai subsidi…

    ps: terasa cam lahanat lak bila aku fikir kerajaan boleh buat duit melalui penjualan minyak pada rakyat :vangry:

    aeropama dot com’s last blog post..PM, TPM, Menteri Kewangan & Menteri Pertahanan

    Reply

  4. aero : hehe tu la pasal. sekarang ni kita plak subsidise kerajaan. haha :vangry:

    Reply

  5. raya yay yay!!!

    shaxx’s last blog post..September 16

    Reply

  6. shaxx : eh belum raya lagi ok. tengah pusingan kedua ramadhan neh. hehe 😕

    Reply

  7. alone : hehe sheeessssshh :mrgreen:

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge