Berita Terkini : India Tewaskan Malaysia 3-1, Jadi Juara Hoki Piala Sultan Azlan Shah 2009 !

aisey kalah la plak kan

walaupun dapat equalise 1-1 akhirnya kalah gak 3-1

apa nak buat kan. hope that this team menang la masa asia cup nanti

memang sekali dengan world cup qualifying nanti kan. hehe 🙂

– – – – – –

more news here ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Berita Terkini : India Tewaskan Malaysia 3-1, Jadi Juara Hoki Piala Sultan Azlan Shah 2009 !

  1. alah. sayangnya. aku dah yakin giler malaysia menang.

    xpela, kita hanya mampu merancang kan. isk3.

    Reply

    KNizam Reply:

    alone : tu la kan. aku pun rasa malaysia boleh menang. hehe 🙂

    Reply

  2. … sikit je lagi kejuaraan dalam genggaman.. tapi takde rezeki.. kena tunggu edisi yang seterusnya la pulak…

    Reply

    KNizam Reply:

    sam : tuh la kan. dah berapa kali masuk finale neh. tak pernah menang pun lagi piala sendiri ni. hehe 🙂

    Reply

  3. takpe ada peluang agi di masa depan.. tapi kene berusaha la.. hohoho…

    Reply

    KNizam Reply:

    killvearn : tu la kan. hehe kena sentiasa berusaha. ada asia cup kat kuantan nanti. hehe 🙂

    Reply

  4. sedihnye malaysia kalah.. harap ada peluang di masa depan..

    Reply

  5. Malaysia team mesti mcm nie . . . kemenangan dah depan mata ada aje . . . tapi tak apa Malaysia Boleh?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge