Berita Panas : Chong Wei Juara Terbuka Switzerland Sebentar Tadi !

tahniah !

akhirnya berjaya chong wei kalahkan lin dan kan. hehe 🙂

sumber di sini

KUALA LUMPUR 15 Mac – Pemain nombor satu dunia, Datuk Lee Chong Wei menjuarai Terbuka Switzerland apabila berjaya menewaskan musuh tradisinya, Lin Dan dari China pada perlawanan akhir Siri Super itu sebentar tadi.

Chong Wei menang dengan straight set 21-16, 21-18. – Utusan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 responses to “Berita Panas : Chong Wei Juara Terbuka Switzerland Sebentar Tadi !

  1. waaa…
    updated nih….tahniah utk chong wei..
    boleh pulak kalahkan lindan…

    Reply

    KNizam Reply:

    cekgu : akhirnya lin dan tewas kan. hehe kalaulah berlaku kat beijing hari tuh kan bagus… hehe 🙂

    Reply

  2. YEEEAAAyyyy!!!!!!!!!!!
    Jom buat OMBAK……..

    Reply

    Azman Ishak Reply:

    ombak??? hahaha ingat tadik ONGBAK.
    desyummmm… miahahha~

    Reply

    haritzh Reply:

    kau ingat tengok bola ke man muahahaha

    Reply

    KNizam Reply:

    haritzh : hehe tuh la kan. ingat tengok mu kalah ke ha. hehe 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : itu untuk meninju ok. hehe 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    saffa : yeay ! buat mexican wave semua ok. hehe 🙂

    Reply

  3. ye bro tahniah utk dato’ LCW.
    aku menengok perlawanan ni
    sampai abes.. tak pernah aku buat
    sepanjang hayat aku tengok perlawanan
    badminton… tapi malam ni semangat la plak

    Reply

    KNizam Reply:

    kreuger : aku tengok kejap2 adjer. hehe 🙂

    Reply

  4. jantung aku macam keretapi nak balik kedah, laju jer. Tu kadang2 malas nak tengok takut sakit jantung hehe. Tahniah DLCW

    Reply

    KNizam Reply:

    haritzh : hehe kesian ko. aku layan gak tengok. paling tak leh lupa masa lawan piala thomas 1992. menjerit2 haha 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge