Beli Udang kat Rana Market

Live Update: 28 Dec ’09, 6.05pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Hehe banyak la udang aku beli kan
So malam neh boleh lah masak nasi goreng udang kan. Hehe
Seb baik la dah ada semua rencah yang best
Takde ikan kembung la kat sini. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 responses to “Beli Udang kat Rana Market

  1. Ada udang memang masak nasi goreng sedap…
    tapi jgn selalu…
    penyakit woo

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe udang tengah murah. bulan depan naik harga kot. hehe 🙂

    Reply

  2. udang taruk bnyk2 dlm mee sup..mmg syiok abes..hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    azizan : haha mee susah woooo mau cari kat sini. kadang2 je ada. hehe 🙂

    Reply

  3. Udang masak sos layan woo.

    Reply

    KNizam Reply:

    drhouse : perghhh nanti aku masak sos plak ok. hehe 🙂

    Reply

  4. tu la psl…tp nsb baik kdg2..ok la tu ad gak..hehehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    azizan : hehe 🙂

    Reply

  5. sekilo berapa? kalau murah nanti kasi kirim bila balik msia.. 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    dins : haha mcm la boleh bawak malaysia heeh 🙂

    Reply

  6. udang nie kalau buat jemput2 sedap juga, cecah dgn sos

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : tepung sini x sesuai la buat jemput2 keras adjer. hehe 🙂

    Reply

  7. Zam, kadang2 ada ikan kembung kat situ. harga dalam Rs400 sekilo.

    Reply

    KNizam Reply:

    nafastari : so far dah pergi 2 kali x pernahnyer jumpa kembung pun. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge