Bbq Ketika Gerhana Mentari



Bbq Ketika Gerhana Mentari, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Fuhhhhhh best betul la dapat berbbq sempena gerhana mentari
Habis 3 ekor ayam jadi mangsa
Alhamdulillah syukur dapat menyaksikan gerhana mentari di Jasin tadi
Memang dapat saksikan gerhana mentari mcm bulan sabit
Anda dapat saksikan ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 responses to “Bbq Ketika Gerhana Mentari

  1. Salam Knizam. Cukup ke 3 ekor ayam buat BBQ tu? Tak ajak pun kitorang ek?

    Reply

  2. eh! dah lepas ke gerhana?? tak sempat nak layan gerhana ska cinta.. haha ๐Ÿ˜€

    Reply

  3. tengok bulan sabit, nampak ayat. ko nih. haha.

    Reply

  4. eh, silap. ayam.. ๐Ÿ˜›

    Reply

  5. sedap nmpk ayam2 ko…
    nk mintak sket musti dah abis…kan??

    err…bg aku ayam mude laa…yg baeekkk punye….haha…
    aku suke balik melaka, tp dah lame tak balik… ๐Ÿ˜›

    Reply

  6. waaaa… tak bleh blah laa
    tengok ayam golek ni… eh.. ayam panggang ni,
    bile nak balik taman melati ni… nanti boleh
    buat ayam percik plak… huhuhuhuhuhu

    Reply

  7. myza : hehe cukup. belum campur ikan. ubi bakar. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  8. budeen : haha banyak la ko. layan muh lagi best la. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  9. affuan : hehe best woooo bbq semalam. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  10. chekgu : ehe dah surelah habes kan. hehe

    Reply

  11. kreuger : taman melawati la. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  12. aku tak tgk pun…sbb sedia ada gerhana jerk umah aku ni..gelap..byk sgt pokok2..then hari2 hujan kat shah alam ni ๐Ÿ˜ก

    Reply

  13. wah..wah..wah… ayam hampir rentung!! ๐Ÿ˜•

    gerhana tue seiringan dengan awan yang sedang berarak membawa air hujan… so.. x brape kelihatan.. ๐Ÿ˜ฅ

    Reply

  14. ada lebih ayam yg bebudak tu korbankan masa camping ke?

    Reply

  15. catzer : mmg mendung masa tuh pun. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  16. qza : hehe kat jasin mmg clear. siap nampak bulan sabit lagi. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  17. joe : haha banyak la ko. wehhh kat mana abc simpang empat tuh… bagi location gps. haha

    Reply

  18. uuuuiiii….sedap nye…. :XO: :XO:

    Reply

  19. senapang : bbq memanglah best giler wooooo hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  20. psttt.. zam .. xmo bg resepi?
    secret resepie ayam bakar ko?

    /ps x dpt mkn ayam tue .. dpt curik resepie pon jadik arr :p

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge