Bazaar Ramadhan & Wisma Yakin KL

Perghhhhh seb baik la x ramai orang
Panas terik siot kat sini
Aku mmg tetiap tahun akan singgah sini
Saja2 je nak merayau kan. Hehe

nak pergi amik baju melayu kat wisma yakin kejap la

nampak mcm tak ramai plak orang kali neh. mungkin sebab baru tengah hari kot. hehe 🙂

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “Bazaar Ramadhan & Wisma Yakin KL

  1. biasa time petang2x baru berduyun2x orang….

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : hehe tu la kan. best wooooooo ramai giler manusia. hehe 🙂

    Reply

  2. wah…kat mana ye? tak penah g la plak. besar sungguh pintu gerbang dia. hehe

    Reply

    KNizam Reply:

    mohdisa : hehe kat kl kat area masjid india. 🙂

    Reply

  3. oic, tak pernah pun jalan2 kat bazar tu. tambah bila dah duk utara ni. hurm

    Reply

    KNizam Reply:

    mohdisa : hehe aku tetiap tahun akan pergi singgah ke sana tau. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge