Bazaar Ramadhan di Kedai Samosa Siddique | Rana Market, Islamabad, Pakistan

Live Update: 23 Jul ’12, 7.59pm PKT | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK

Menjelang bulan puasa kedai samosa ini akan diubahsuai menjadi semakin besar. Ramai juga pengunjung yang singgah di satu-satunya kedai samosa di Pasar Rana ini. Tertarik dengan ramainya manusia berkunjung ke sini, saya juga datang untuk melihat apa yang istimewanya kedai ini kan. Kedai ni masih menjual hidangan berbuka yang sama dijualnya setiap hari, cuma di dalam kuantiti yang banyak. Tahun ni mereka pakai topi Masterchef Pakistan lah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Bazaar Ramadhan di Kedai Samosa Siddique | Rana Market, Islamabad, Pakistan

  1. kalau duduk oversea, gian nak makan karipap, samosalah alternatifnya.. 😀
    samdaddycool recently posted..Blog uncle seekers 2012 kat mana nak tengok?My Profile

    Reply

    KNizam Reply:

    sam : sini samosa pun rasanya agak kureng, x seswai dengan tekak kita hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge