bazaar ramadhan 1428 kat jalan TAR

tadi aku sempat ke jalan TAR. tempat di mana saban tahun ditempatkan bazaar ramadhan yang sungguh panjang. ya memang panjang giler. bayangkan berjalan dari kompleks campbell (warna hijau) depan odeon tuh sampailah ke masjid india dan mengunjur ke wisma yakin.

jauh siot. tapi sebab ada bazaar kiri kanan, so x la rasa penat kan 🙂











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 responses to “bazaar ramadhan 1428 kat jalan TAR

  1. chocolate cake tu jugak yg nampak sodap huhu

    Reply

  2. kawaii : hehehe amik gambar je. malas nak beli la plak time tuh

    Reply

  3. meriah ye 🙂
    next week br gerak gi jln tar

    Reply

  4. aku masih takut lagi nak ambik gmbar di tempat awam…hee

    Reply

  5. niezai : mmg meriah banget sehh

    chot : naper takut plak? ada kenangan pahit ke?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge