Bau Durian Satu Rumah



Bau Durian Satu Rumah, originally uploaded by KNizam Artwerk.

Haha habis semua kereta ngan rumah aku bau durian
Ni semua penangan lupa nak amik daun pandan kat luar rumah la ni. Hehe
Petang ni nak letak daun pandan segar dalam kereta, rumah dah freezer
Kalau tak surelah tak hilang bau durian neh
Tapi best gak la perfume durian neh kan. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Bau Durian Satu Rumah

  1. spray!!.. spray!!… hahhaa

    Reply

    KNizam Reply:

    sham : haha daun pandan paling berkesan la. spray2 tuh semua chemical based and won’t last long tau. hehe 🙂

    Reply

  2. taruk surat khabar je la dei

    Reply

    KNizam Reply:

    joe : pandan lagi berkesan la. seb baik aku ada tanam pandan banyak depan rumah. haha 🙂

    Reply

  3. hmm… ko cuber letak roti dua tiga keping….dalam sehari boleh ilang bau tu… sebab ia resap kat roti tu…member aku punya petua…

    Reply

    KNizam Reply:

    hazman : mana cukop 2 keing adjer. aku ada petua paling cool. pakai daun pandang adjer. seb baik la aku ada tanam pandan depan rumah. hehe 🙂

    Reply

  4. cam best la plak buku Lat ni.. hohoh teringin nak sambar…

    Reply

    KNizam Reply:

    topo : wajib dijadikan koleksi wooooooo. mmg best siot baca lat masa senggang hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.