Baru Sampai KL. Penat Giler Dowh ! Haha :)

just arrived at taman melawati. penat giler

mighty ducks training kat kuala + cuti2 taiping

neg gambar masa fitness training kat gym prep school. hehe

hehe. banyak giler gambar nak upload.

flickR buat hal la plaks. ahaks

nantilah aku upload those pics and blog about it ok

till then nak tidur dululah. penat giler sehhhhhh !

aku terjumpa ngan geng2 vespa masa break kat rnr tapah kat shell

perghhh cool siot vespa bawah neh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Baru Sampai KL. Penat Giler Dowh ! Haha :)

  1. saya jugak baru sampai ke putrajaya, dari penang…

    fuh gambaq… cam bionic ducklings pulak pergh :)…
    meriahnya vespa tu… bro sanggup naik? hehe

    kawaii_desu’s last blog post..Tags of loyalty….

    Reply

  2. salam bro .. vespa tu cam gula-gula

    jeff’s last blog post..Until When When .. (BUat LoloQ)

    Reply

  3. kawaii : hahah fitness kena mcm bionic. haha 🙂

    jeff : hehe memang mcm gula2 dah kan. 🙂

    Reply

  4. gambar gym tu mcm ku kenal je…natsukashi…

    he’s last blog post..Ulangtahun ku

    Reply

  5. he : hehe ko memang kena kenal pun sebab tu lah gym prep school. hehe 🙂

    Reply

  6. stylo siot vespa tue.. pe type warna tu ea.. 😀

    afham’s last blog post..Mimpi DSAI jadi PM Malaysia

    Reply

  7. afham : tu la pasal kan. apa la kaler dia dalam geran tuh. hehe 🙂

    Reply

  8. Pingback: Let The Games Begins…. :) | KNizam Artwerk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge