Banyak Rugs kat Pakistan Ni Tau

Live Update: 14 Jan ’10, 8.49am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Aku perhatikan kat pakistan neh mmg mewah ngan handmade karpet ngan rugs
Almost kat mana2 mesti jumpa punya
Aku teringin nak tengok kilang or tempat depa buat karpet ni
Ada malaysian bagitau ckp jgn pergi, sebab nanti kalau dah pergi x sampai hati nak beli karpet tu
Sebab katanya tempat tuu dhaif dan menyedihkan. Emmmm ntahlah
Mungkin aku nak pergi gak la satu hari nanti kan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Banyak Rugs kat Pakistan Ni Tau

  1. dah alang2 sampai kat sana..baik pegi kan..baru tahu citer sebenar..hehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    bbhussain : hehe tu la kan. kena pergi gak la satu hari nanti. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.