Banjir Toxic di Hungary – Bukan Banjir Biasa Ni Beb !

seriously masa aku tengok video ni aku terfikir yang ni bukan banjir biasa ni

ni mmg bajir kilat yang teruk ni. lagi teruk sebab ianya toxic warna merah

kalau air boleh la kalau nak jalan2 dalam air kan. kalau dah toxic ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Banjir Toxic di Hungary – Bukan Banjir Biasa Ni Beb !

  1. Salam,
    MasaAllah…entah berapa ganerasi baru kesan toksid tu akan hilang…kesiannya, mesti penduduk akan berdepan dengan efek jangka panjang…

    Reply

    KNizam Reply:

    anyss : tu la kan. teruk betul la toxic tuh kan hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge