Awan Gemawan Di Islamabad Pagi Ni

Live Update: 5 Apr ’10, 7.53am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Kali neh aku bangun pagi dengan suasana ceria giler
Bukan sebab apa, sebab aku tengok awan gemawan yang menawan depan rumah
Dah mcm kat malaysia plak kan, lawa ciptaan Tuhan ni
Bukan selalu aku boleh nampak awan kerkepul2 puteh mcm neh hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Awan Gemawan Di Islamabad Pagi Ni

  1. indahnya alam ciptaan Allah kan 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : tu la kan. bukan senang wooo nak tengok awan biru kat islamabad ni ok hehe 🙂

    Reply

  2. Nizam, nice sharing pal..keep em coming. Thanks 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    hafidz : hehe sure tungguuuu ya hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge