Autumn Season Is Here | Book by Ihsan H Nadiem | Islamabad, Pakistan

Live Update: 23 Oct ’10, 11.35am PKT PST | From: iPhone 4 via Maxis MY & Mobilink PK | Author: KNizam

ni buku terbaru aku beli kat saeed book bank
tengok gambar je dah teruja nak beli kan hehe
mentang2 la sekarang ni musim luruh kat islamabad ni
ni yg rasa nak pergi buat photoshoot kat mana2 ni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 responses to “Autumn Season Is Here | Book by Ihsan H Nadiem | Islamabad, Pakistan

  1. Jeles betul dengan bro ni, kempunan saya nak ke Pakisatan, tengik cover buku jer dah menarik apalgi kalau kita sendiri boleh snap gambar kat sana…

    Reply

  2. Pingback: Tweets that mention Autumn Season Is Here | Book by Ihsan H Nadiem | Islamabad, Pakistan — KNizam Artwerk -- Topsy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge