August Gloop Oompa Loompa Song

korang pernah tengok willy wonka’s film

eh silap. charlie’s and the chocolate factory film ?

sure hengat adegan bawah neh kan. hehe

aku tak tahu la nak kategorikan film neh ganas ke idak

tapi mmg banyak la adegan yang bukan kebudak2an

or tak sesuai dengan kanak2 kan. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 responses to “August Gloop Oompa Loompa Song

  1. theaterical suungguh film nih…
    johny depp punye mekap sungguh flawless…huhu

    Reply

    KNizam Reply:

    cekgu : tuh la kan. cool gak cerita neh. antara fav aku. hehe tapi ganas sket la hehe 🙂

    Reply

  2. hahaha!
    oompa loompa yg chumel!
    cerita penuh dengan nasihat tapi aku rase mesejnye agak berat utk budak2 ni digest.
    anyhow enjoy!

    Reply

    KNizam Reply:

    pcu : tu la kan. mcm tak seswai je bagi bebudak tengok. hehe 🙂

    Reply

  3. humang aii….
    dah bekurun rasanya movee nih.. zams br tgk ke :p

    moxs lebih suka tgk citer Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events.. emm ada jim carey, ader meryl strep dlm tuh…. rasanya tgk citer tu ulang2 5 6 kali kot… jln citer best… gambar best….. sygnye uncle morty mati 🙁

    link –> http://www.imdb.com/title/tt0339291/

    /ps kat ebay ada jual oompa loompa ni x? nak beli 3 eko letak kat bilik tido…

    Reply

    KNizam Reply:

    moxs : dah lama tengok cuma baru perasan ada kat youtube. hehe 🙂

    yep suka gak lemony tuh. gambar cun giler. cerita saspens je. kelakar pun ada. hehe 🙂

    hehe dah beli ke makanan oompa loompa yang hijo tuh ? hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge