Asam Pedas Tanpa Daun Kesum Hehe

Live Update: 3 Jan ’10, 4.18pm PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Ni percubaan pertama aku nak masak asam pedas kat islamabad neh
Mmg sedapppp woooo
Walaupun x de serai, daun kesum or asam keping
Aku masukkan asam jawa adjer nak kasi dia pedas dan masam
Cuma daun kesum which is the main ingredient adjer x de kat sini
Kalau ada lengkuas dengan bunga kantan mesti la lagi terangkat kan
Ikan apa ntah aku beli kat pasar, ada rupa mcm ikan kelah adjer
Tapi ikan x fresh la kan. Hehe kalau dapat ikan kembung or ikan merah lagi best wooooooo
Takpe lepas neh balik malaysia harus angkat sekali asam keping ngan daun kesum. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 responses to “Asam Pedas Tanpa Daun Kesum Hehe

  1. wahhh feveret gak tu hihihi

    Reply

  2. wazy : hehe semua suka ni. hehe :0

    Reply

  3. Tak pelah janji asammm pedas, nanti kalau balik malaysia bawak aje benih daum kesum, serai apa lagi ye. Nampak sedap juga. Untung siapa jadi surirumahnya ye.

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : haha mana la daun kesum nak hidup winter2 neh kan

    Reply

  4. Nizam kat umah kak ani ada tanam daun kesum,nanti datang lah ambil buat benih kat sini kita boleh tanam daun kesum hidup…serai pun kak ani ada tanam..

    Reply

    KNizam Reply:

    k anie : wokay nanti saya singgah. mmg nak cari serai jugak ni. hehe 🙂

    Reply

  5. Cam best jak.

    Reply

    KNizam Reply:

    ariza : hehe mmg best ngan nasi panas plak tuh hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.