Asam Pedas Ikan Pari Pedas Giler, Sampai Menangis Sambil Menghirup Sirap Selasih HeHe

Live Update: 16 May ’10, 11.08am PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

adessssss terasa nak makan asam pedas ikan pari la dowh
dah la kat sini x nampak pun batang hidung ikan pari ok
asam pedas ni senang giler nak masaknyer
kalau ada semua bahan utama mmg aku boleh main campak2 je
bendi boleh ganti ngan terung
nanti balik msia nak bawak balik daun kesum la tanam kat sini wooooo
buat pedas2 sampai menangis terkeluar air hidung masa makan haha
barulah kena plak ngan sirap sejuk selasih kan hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Asam Pedas Ikan Pari Pedas Giler, Sampai Menangis Sambil Menghirup Sirap Selasih HeHe

  1. orang mesia tgk pun meleleh air liur bukan apa sebab org mesia kat sini kena pantang wah wah….

    Reply

    KNizam Reply:

    yatie : hehe mmg sedap sampai terkeliur air hidung ok hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge