Apple Pie Best kat Saloma Bistro

Perghhhhhhh sedap siot apple pie neh
ntah kenapa mcm kena plak kalau makan dengan sedikit coklat tuh kan
Memang layan la, kena plak dengan iced lemon tea masa tgh2 panas neh kan
Memang best siot. Haha
Jemput makan yea!
Kat islamabad nanti terpaksah aku bake sendiri apple pie ni. Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Apple Pie Best kat Saloma Bistro

  1. pergghhh…
    mmg terliuq aku…

    ko apsal kuarkan ayat sedih yg last tu..
    alaa….kut2 kat pakistan nnti lagi sedap dr nih…

    Reply

    KNizam Reply:

    chekgu : haha sapa la yg tak sedih kan. hehe 🙂

    Reply

  2. wah… pi beli banyak buat bekal larr…

    oo patut ler citer situ sine tempat2 Mesia nie, ghoper nyer dia nak merantau jauh…

    ehehe lagu sudirman utk mu:

    “ORANG BUJANG MERANTAU JAUH
    MENCARI ILMU DI KOTA…
    ASAL ADA KEMAMPUAN
    SEMUA JADI KENYATAAN…”

    Bila nak pegi tuh?

    Reply

    KNizam Reply:

    grafique : haha siap nyanyi lagi ko. lalalalalala hehe 🙂

    Reply

  3. auuu…sedapnya…terliur aku tengok…

    Reply

    KNizam Reply:

    zala : mmg sedap giler ok. hehe 🙂

    Reply

  4. Pernahkah aku rasa pie ni.kena cuba lepas ni.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.