Apa Yang Korang Kecoh2 Pasal 12:34:56, 7/8/9 Ni Ek ?

haha daripada semalam aku dapat facebook invites pasal mende ni 12:34:56, 7/8/9

ya aku tahu satu nombor yang cun

yang ala2 berturutan gitu kan. hehe 123456789

tapi sebenarnya takde la yg special mana pun kalau takde manfaat kan. hehe 🙂

apa ada nombor2 tuh pada aku ?

pada aku senang adjer

– – – – –

tepat 12:34:56,7/8/9 aku akan berada di satu kedai

tengah menjamah nasi beriyani ayam (1/4) dengan kuah dal, acar nenas dan papedom

tambah plak ada bandung soda. lepas tuh belasah pisang mas yg masak ranum

bersandar kejap kat kerusi sebelum nak amik wuduk

pastu baca yaasin kejap. then dengar tazkirah

perghhhhh itu barulah bermanfaat kan !

– – – – –

korang plak buat apa pada 12:34:56,7/8/9 nanti ek ?

aku tahu korang buat bodo je kan. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 responses to “Apa Yang Korang Kecoh2 Pasal 12:34:56, 7/8/9 Ni Ek ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.