Apa Reaksi Tun Dr Mahathir Berkenaan Kekalahan BN di Piliharaya Kecil Permatang Pauh Semalam ?

sedih plak aku membaca karya terbaru tun dr mahathir kat sini

segala2nya telah berlaku.

dan kini aku dan engkau semua sedang tunggu dan lihat apa akan terjadi

tapi sampai bila ????

hehe :kiss:

memetik kata2 tun dr mahathir seperti di bawah

Saya percaya akhbar dan TV arus perdana akan putar cerita pilihanraya kecil Permatang Pauh untuk menyedapkan hati pemimpin UMNO dan Dato Seri Abdullah. Justeru itu pemimpin, terutama Dato Seri Abdullah akan yakin yang dianya dikehendaki untuk pulih semula parti. Dan UMNO pun akan terus pilihnya dengan sebulat suara pada bulan Disember. Dan akan merosot lagilah UMNO dan Barisan Nasional.

eh kenapa blog aku dah makin menghampiri sempadan blog politikus malaya ni eh ?

sudahlah knizam artwerk

kembalilah kepada posting2 berunsur jalan2 dan makan2. haha 😥

salam merdeka yang ke-51 !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 responses to “Apa Reaksi Tun Dr Mahathir Berkenaan Kekalahan BN di Piliharaya Kecil Permatang Pauh Semalam ?

  1. Pingback: negaraku.net

  2. :confusedlot:
    hehe tun dah busan dah kutuk pak lah, tapi pak lah tak mau sedar dari tido lagi…masih di buai mimpi yang indah2…

    Reply

  3. lankapo : hehe tu lah kan, berita tadi siap cakap takde apa. haish! 🙄

    Reply

  4. nk kena suh KULI take over br setel probz!

    Extremist Thinker’s last blog post..Obsesi Perempuan

    Reply

  5. et : hehe tu la kan. hehe 🙂

    Reply

  6. i was not even in malaysia when during the elction… i was suppose to turun padang…

    malas dah nak campoq… apa Tun cakap tu betui… kalau menang pun alll the credits goes to org tua nyanyuk tu… walhal org UMNO sendiri pon tak mau dia

    kawaii_desu’s last blog post..I’m still alive thank you very much!!

    Reply

  7. kawaii : hehe tu la kan. dah berbuih chedet :mrgreen:

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge