Anggur Hijau Dah Makin Lebat Daunnya Ni

Live Update: 1 May ’10, 6.50pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

tu dia punya la byk kan daun dia kali ni
mmg hidup subur tak hengat punya la anggur neh
aku bajet buah anggur hijau ni surelsh akan best nanti kan
epal hijau pun dah mula berbuah
perghhhhh x sabar2 la nak makan semua buah segar terbaek dari laman je
ni kan haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Anggur Hijau Dah Makin Lebat Daunnya Ni

  1. Salam bro,
    Tanam sendiri ker? syoknya… mesti anggur kat sana manis..

    Reply

    KNizam Reply:

    atikah : x masak lagi anggur ni so x tahu manis ke idak ok hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge