Anggur Depan Rumah Sudah Bertukar Warna Daripada Hijau Kepada Ungu, Sedia Untuk Dimakan Ni

Live Update: 5 Jun ’10, 7.28pm PKT PST | From: Nokia E71, Nokia N97 or iPhone 3Gs | Author: KNizam

wahhh aku perasan tadi anggur depan rumah dah masak
aku dah petik pun segugus dan manis siot
best plak ada pokok anggur depan rumah kat balkoni ni kan
nak anggur main petik je, x payah nak pergi kedai lagi
banyak gak gugusan anggur ni kali ni
aku ingat nak buat kerabu sekali la
buat pudding pun ok gak ni kan
tabur je anggur neh kat atas tuh kan
perghhhhhh nikmat nya dapat makan anggur kat balkoni
letak sket dalam freezer kasi sejuk
pastu lahap sambil nengok natgeo adventure

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 responses to “Anggur Depan Rumah Sudah Bertukar Warna Daripada Hijau Kepada Ungu, Sedia Untuk Dimakan Ni

  1. wah selesanya.. kalau kat Malaya nak kena beli.. Mahal plak tu

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : tuh la kan. aku hengatkan kaler hijau rupanya purple hitam. perhhhh sedap woooo hehe 🙂

    Reply

  2. wah..seronok tu dah leh makan..

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : wahhhh mengikuti perkembangan anggur islamabad ni jugak eh hehe 🙂

    Reply

  3. sudah semestinya..tp kalau ada cherry lg best kan..hehe..

    Reply

    KNizam Reply:

    bb : cherry kat hunza valley kat northern pakistan. next month nak pergi sana hehe 🙂

    Reply

  4. teringin la plak, kau buat aku terliur jer Zam

    Reply

    KNizam Reply:

    haritz : hehe yg ni petik sendiri woooo hehe 🙂

    Reply

  5. anggur yg ijo xleh dimakan ker bang.. uhuhu

    Reply

    KNizam Reply:

    en_me : belum boleh sebab keras woooo hehe 🙂

    Reply

  6. peewwiit.. nk nk

    Reply

    KNizam Reply:

    luth : haha apa lagi mai la sini ok hehe 🙂

    Reply

  7. heheheh..dah serupa iklan kilang anggur lah ko erk? Makan anggur di balkoni 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    catzer : hehe best wooo main petik2 je ok hehe 🙂

    Reply

  8. ::: waahh ada anggur kat tepi balkoni jer ker? [huhu] jelesss nyer.. berangan plak saya petik anggur kat tepi tingkap rumah saya ni.. best lerr.. siap nak buat kerabu tuhh [huhu]..
    ~ 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    zul : haha jangan jelesssszzzz hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge