Anggur Dah Mula Berdaun Semula

Live Update: 18 Mar ’10, 8.08am PKT PST
From: Nokia E71
Author: KNizam

Tu dia pokok anggur yang menjalar dari laman sampai ke balkoni rumah dah mula berdaun semula
Aku pun x sure anggur ni warna apa
Summer ni surelah musim berbuahnya nanti
Masa winter hari tu mmg xde daun langsung. Hehe hibernate gamaknyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 responses to “Anggur Dah Mula Berdaun Semula

  1. Eh, apasal anggur tu ditanam di asfal jalan?

    Reply

    KNizam Reply:

    zainal : bukan di jalan tu atas balkoni tingkat atas. daun2 kering masa winter dulu dah ada ya hehe 🙂

    Reply

    KNizam Reply:

    ni ha gambar masa mula2 winter dulu http://knizam.com/musim-anggur-bulan-may-nanti-ok/

    Reply

  2. Ha anggur nie mesti warna hijau . .

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : x semestinya la. hehe 🙂

    Reply

  3. ye lah, janji boleh makannnn 😉

    Reply

    KNizam Reply:

    noni : haha 🙂

    Reply

  4. Tak perasan pulak tadi, rupa daun dan batangnya 90% macam pokok labu manislah.

    Reply

    KNizam Reply:

    zainal : yep mcm daun labu pun ada gak hehe 🙂

    Reply

  5. Bestnya ada pokok anggur…. Nak Gak…

    Reply

    KNizam Reply:

    chempaka : eh msia pun ramai dah tanam pokok anggur kat rumah rasanya hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.