Ana Ikan Bakar Bakar, Tg Lumpur, Kuantan

Hehe mari kita membelasah ikan bakar malam ni ya
Siakap 3 rasa dan sotong bakar petai
Ingat nak order ketam karang x habis plak. Hehe
Apa2 pun jemput makan
Aku takut x sempat amik gambar je dah habis masuk perut kejap lagi. Hehe

Comments

  1. says

    wah.. bestnya.. ri tu gi Penang, tapi tak sempat nak makan ikan bakar.. sebab tak jpe cari kedai.. adoi~~

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : hehe kat penang best kat batu maung rasanya. hehe :)

    Reply

  2. says

    Bro, kalau aku ke Kuantan, memang kedai Ana itulah yang aku tuju. Udang goreng petai dengan ikan bakar petainya memang superb!

    Reply

    KNizam Reply:

    mudin : dulu kedai ana neh kecik je sebelah surau kan. sekarang dah besar giler. heheh :)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

CommentLuv badge