Ana Ikan Bakar Bakar, Tg Lumpur, Kuantan

Hehe mari kita membelasah ikan bakar malam ni ya
Siakap 3 rasa dan sotong bakar petai
Ingat nak order ketam karang x habis plak. Hehe
Apa2 pun jemput makan
Aku takut x sempat amik gambar je dah habis masuk perut kejap lagi. Hehe

8 thoughts on “Ana Ikan Bakar Bakar, Tg Lumpur, Kuantan

  1. wah.. bestnya.. ri tu gi Penang, tapi tak sempat nak makan ikan bakar.. sebab tak jpe cari kedai.. adoi~~

    Reply

    KNizam Reply:

    beliamuda : hehe kat penang best kat batu maung rasanya. hehe :)

    Reply

  2. Bro, kalau aku ke Kuantan, memang kedai Ana itulah yang aku tuju. Udang goreng petai dengan ikan bakar petainya memang superb!

    Reply

    KNizam Reply:

    mudin : dulu kedai ana neh kecik je sebelah surau kan. sekarang dah besar giler. heheh :)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge