Aku (OST Silat Lagenda) – Ella

dah lama tak dengar lagu2 ella kan

aku perasan lagu neh dalam soundtrack silat lagenda, animation movie oleh kru movies

memang sedap wooooo sountrack dia. semua lagu boleh layan punya

aku ada semua lagu dalam soundtrack tuh rasanya. hehe 🙂

apa2 pun mmg sedap la lagu neh kan

– – – – –

Ku rasa
Sedikit tertekan dan kecewa
Dunia…
Bagai memusuhiku
Apa ku mahu
Tak siapa tahu
Dan juga…
Rasa sedikit bosan dan keliru
Mana arah tujuku
Apa ku mahu kadangkala aku
Ku pun tak tahu

Korus
Namunku lantang
Terus menentang
Siapa yang menghalang
Tak mungkin lagi ada yang berani
Mematah hati
Kini ku temui
Teman sejati
Ku tunggu-tunggu… Oh !

Adalah aku… rupanya aku…
Tiada sesiapa ku benar percaya
Semua punya motif berbeza
Apa diminda, tak siapa bisa jangka
Yang pasti kupagari diriku sendiri
Daripada ulangi
Bukan membenci… tapi hati-hati
Ini realiti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “Aku (OST Silat Lagenda) – Ella

  1. aish…mana terpikir dengar lagu2 ni…haha..mmg sempoi

    Reply

  2. sebab tu gua suka ella. lagu dia semua best.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.