Air Bandung Rose Yeos kat KLIA

Hehe nampak aku terpaksa la buka puasa kejap kat stesen minyak petronas ni.
Giler lama dowh proses nak amik parcel from abu dhabi kat klia cargo village tadi.
Memang memenatkan, berapa banyak kaunter aku kena pergi. Sign sini sign sana bayar sini bayar sana, perghhhh penat beb
Dah la satu2 kaunter mmg kena bawak kereta punya. Haishhhhhhh
Nasib baik semua dah settle
Sekarang tengah tunggu nak berbuka puasa adjer. Hehe
Sampai rumah nanti barulah aku belasah beehon sup uthagha ok. Hehe
Selamat berbuka !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 responses to “Air Bandung Rose Yeos kat KLIA

  1. Layan air kathira la.. sedap…

    Reply

    KNizam Reply:

    zool : hehe air kathira yeos tak jual la pulok kan. hehe 🙂

    Reply

  2. keh keh.. xpe2.. nanti byk lagi kotak2 yg akan menyusul,,, he,,,

    Reply

    KNizam Reply:

    wai : haha lepas ni cuba pakai pos malaysia la pulok. hehe senang sket. haha 🙂

    Reply

  3. Berkat berbuka di stesen petronas…….

    Reply

    KNizam Reply:

    safar : hehe aman damai je lepak dalam kereta sambil berbuka. hehe 🙂

    Reply

  4. air kotak aje? gila kebal perut,haha

    Reply

    KNizam Reply:

    blowie : hehe tuh je yg ada. best wooooo 🙂

    Reply

  5. oh, memang. penat ambik barang kat klia cargo. serik betul rasa nya bila teringat balik 🙁

    Reply

    KNizam Reply:

    mojaro : hehe tu la kan. susah la amik barang. penat giler. bulan puasa plak tuh. banyak giler tempat kena pergi plak tuh. hehe 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.