agrotek series @ tv1

bagus rancangan neh. memang taraf majalah tiga la contents dia. cuma tak banyak promotion je pasal rancangan agrotek kat tv1 neh. aku suka dengan info dalam rancangan neh. memang bagus content dia. heheheheheheheehe 🙂

penanaman epal hijau di cameron highlands

penternakan ikan kelah di tasik kenyir

tanaman sayur dalam kelambu

anggur di kuching sarawak (yg ni bukan agrotek ok)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 responses to “agrotek series @ tv1

  1. andrew winston

    Hi,
    Saya berminat dengan rancangan yang memaparkan tentang pengusaha yang telah menbuat alat-alat untuk memasak lemang serta panggang ayam menggunakan gas. Saya berbesar hati sekiranya pihak tuan dapat memberi maklumat pengusaha tersebut. Kalau tak silap saya rancangan tersebut tersiar di agrotek tahun lepas. sekian terima kasih.

    Reply

  2. bagus bha rancangan ni,,,,askum,,,saye adam dari sabah,,,,,nak tanya kilang pemprosesan vanilin/vanila di sabah kat mane yer,,,,???,,,beliau saya ada kebun vanila dah behasil pun tapi tak tau di mana nak jual,,,tolong crue,,,agrotech bagi info kat adam terima kasih,,,,kalau ada info email je ,,,,adam.roy64@yahoo.com,,,

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge