Aduyai Rasa Macam Mau Angkat La Ini Telepon !

rasa cam nak tukar handphone la

tralalalalalalala <—- nyanyi2 sambil guling2. haha

nak pakai yang ni plak ?

sapa ada pengalaman pakai handphone tu eh ?

aku NAK tahu kekurangan / weaknesses dia adjer !

haha kelebihan semua dah cover kat sini….

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

22 responses to “Aduyai Rasa Macam Mau Angkat La Ini Telepon !

  1. x paham… ๐Ÿ™

    Reply

  2. aku mahu beli samsung omnia….mahu letak gambar2 untuk tatapan para pelanggan

    Reply

  3. arep : lo takkan x paham2 kot. haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  4. xmindfreakx : wahhhh touch screen tuh kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  5. Pasang neng aje bro tuk angkat tepon

    Reply

  6. tahun baru phone baru… hehehe… cool

    Reply

  7. kampungboy : eh x paham la. hehe ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ˜€

    Reply

  8. buzzy : hehe gatal je tangan nak pergi lowyat beli lepas solat neh. hehe ๐Ÿ˜€

    Reply

  9. aku masih menunggu iPhone..hehe

    Reply

  10. Nizam hp ni bagus untuk simpan data dan maklumat, tapi sms susah sikit button mcm kuman

    Reply

  11. E71? lawa dan hebat. tp aku pengguna SE yang tegar ๐Ÿ™‚

    Reply

  12. hp tuh nampak cam best ar..ade qwerty lagik.komperm kat mane2 leh update blog..hehe

    Reply

  13. berihitam la wei haha

    Reply

  14. keyboard cm kecik je….tgn ko comel2 ke??? :mrgreen:
    err…
    aku pon teringin gk nk tukar2 nih, tp ade bende lain yg lebih butuh lagi…uuhuhu

    Reply

  15. aku nk iphone.. huhu.. tapi mahal gilos

    Reply

  16. aman : lambat sangat la nak tunggu iphone. hehe mahal plak tuh. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  17. haritz : hehe aku byk nak simpan data neh. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  18. zariel : tuh la kalau aku beli surelah masak aku nak tukar ke nokia plak. dah lama dah tak pakai nokia. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  19. dendang : hehe tapi kena la subscribe maxis 3g internet plak kan. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  20. joe : berihitam tak cun la. yg ni lagi cun wooooooo haha ๐Ÿ™‚

    Reply

  21. cekgu : tukar jangan tak tukar cekgu. hehe cool giler ah e71 neh. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

  22. zaki : aku pun nak iphone. tapi tak sabar la. hehe ๐Ÿ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge